1.Er der virkelig fri fragt?

Ja, du får altid fri fragt ved levering til døren, pakkeshop, posthus eller pakkeboks – uanset hvor meget du køber for. Vi tilbyder hjemme og pakkeshop-levering i samarbejde med DAO og levering til posthus eller pakkeboks med Bring og PostNord.


2. Hvad er BonusCash?

Når du handler på Beauty optjener du samtidigt BonusCash. Mængden af BonusCash afhænger af hvilke produkter du køber. Dine optjente BonusCash bliver automatisk fratrukket din næste ordre. Har du optjent 50 BonusCash, får du dermed en rabat på 50 kr. på din næste ordre.

Vil du se hvor mange BonusCash du har optjent, skal du blot logge ind på din profil.


3. Er produkterne ægte?

Alle produkter kommer direkte fra de største leverandører i EU og kvalitetstjekkes inden de sendes til dig. Vi kan derfor give dig 100% garanti for ægthed på alle mærkevarer.

Skulle et produkt alligevel ikke leve op til dine forventninger, giver vi dig altid 30 dages returret – uden forbehold!


4. Hvor langt er min ordre?

Du modtager automatisk en mail fra DAO, Bring eller PostNord når din pakke er klar til afhentning. Har du indtastet dit mobilnummer under bestilling, vil du også modtage en SMS.

I din afsendelsesbekræftelse fra Beauty kan du se dit forsendelsesnummer/Track & Trace nummer. Du kan indtaste dette nummer og se status på din pakke hos DAO via dette link: http://www.dao.as/#trackandtrace Via Bring på dette link: https://tracking.bring.dk/tracking/ og via PostNord på dette link: https://www.postnord.dk/track-trace. Vær opmærksom på, at der kan gå op til 24 timer før din ordre bliver registreret hos DAO, Bring eller PostNord og du kan se oplysninger omkring denne.


5. Hvornår kommer udsolgte varer på lager?

Der kommer hele tiden udsolgte varer på lager igen. For at sikre vores kunder de bedste priser på markedet, køber vi dog kun udsolgte produkter ind igen, hvis vi kan garantere at kunne sælge disse til den samme lave pris.

I nogle tilfælde kan der derfor gå uger/måneder før bestemte produkter kommer på lager igen.

Du kan indtaste din mail under det udsolgte produkt og få tilsendt en besked så snart produktet er på lager igen.


6. Hvordan logger jeg ind på Beauty? Glemt kodeord?

Har du oprettet et login på Beauty, kan du altid logge ind oppe i højre hjørne af Beauty sitet. Her skal du indtaste din emailadresse og det kodeord du selv har lavet.

Kan du ikke længere huske dit kodeord, kan du klikke på Glemt dit kodeord? og få tilsendt et link til at lave et nyt kodeord.


7. Hvordan returnerer jeg et produkt?

Ønsker du at returnere et produkt, skal du blot sende det til adressen:


Beauty

Teglværksgade 37 - 1

2100 København Ø


Du skal vedlægge dit navn, mail og ordrenummer i pakken.

Når vi modtager din pakke, kigger vi på sagen. Du kan også læse mere om returnering nederst på siden under punktet: Betingelser.


8. Jeg har problemer med at gennemføre min ordre.

Vi beklager meget, hvis du oplever problemer med at gennemføre din ordre.

Husk at du skal starte med at logge ind oppe i højre hjørne, hvis du allerede har en bruger. Ellers vil systemet skrive at din e-mailadresse allerede er brugt.


Hvis du prøver at bestille fra en mobiltelefon eller tablet, kan det sommetider hjælpe at skifte over til en computer eller et andet device.

Oplever du fortsat problemer, er du velkommen til at skrive til os på mailen: kundeservice@beauty.dk eller ringe til: 30 60 60 00 (Hverdage 12.30-15.00), så kan vi sammen løse problemet.


9. Er det muligt at købe/afhente varerne på jeres adresse?

Dette er desværre ikke muligt, da vi ikke har kontor og lager på samme sted. Varerne på Beauty.dk kan kun bestilles over nettet og varerne vil herefter blive leveret til det valgte sted med DAO, Bring eller PostNord.


10. Jeg har et andet spørgsmål

Du er altid meget velkommen til at sende dit spørgsmål til kundeservice@beauty.dk

Vi sidder klar til at hjælpe dig, og besvarer mails inden for 24 timer i hverdagene.

Du kan også ringe til tlf.: 30 60 60 00 (Hverdage fra 12.30-15.00) eller skrive til os via vores chat funktion på hjemmesiden.